اجرای تبلیغات برتر

تبلیغات برتر خدمات ، کالا و بازاریابی

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

خبر خوش برای دارندگان حساب در موسسه ثامن

گروه اقتصادی: به نقل از منابع آگاه در  موسسه ثامن ،بزودی برای مشتریان موسسه ثامن پیامک ارسال خواهد و برای معرفی به موسسه کوثر تاریخی مشخص می شود تادر آنجا افتتاح حساب نموده  و حساب خود را از موسسه ثامن به این موسسه انتقال دهند.

۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۹:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی ارادانی

فروشگاه اینترنتی نارگل

فروشگاه اینترنتی نارگل عرضه کننده ادویه جات و گیاهان دارویی تازه تهیه شده از طبیعت سبرایران زمین

  



ما را در سایت www.nargol.8n8.ir  دنبال کنید

۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۹:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی ارادانی

چگونه بوی بد یخچال را از بین ببریم؟

چگونه بوی یخچال را از بین ببریم؟ مطمئنا شما هم با بوی ناخوشایند در یخچال خود مواجه شده اید. زمانی که با اشتها به سراغ یخچال می روید و به قصد مصرف و یا تهیه غذا درب یخچال را باز می کنید ولی نا گها با بوی ناخوشایندی مواجه می شوید که شما را از تصمیم خود برای مصرف مواد غذاییی پشیمان می کند. حتی گاهی کار به جایی می رسد که مواد غذایی این بو را جذب کرده و مصرفشان را با مشکل مواجه می کند. برای از بین بردن این بو در منزل کار سختی پیش رو ندارید. با ما همراه باشید.

اما علت این بو چیست؟ آیا فساد و خرابی یک ماده غذایی مسبب این بو شده است؟ آیا جرم های به وچود آمده در میان درز های دایخل یخچال این مشکل را به وجود می آورند؟ آیا موتور یخچال توانایی به اندازه سرد کردن این یخچال را ندارد؟ آیا واشر یخچال مشکل دارد؟ 

ادامه مطلب...
۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۹:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی ارادانی

تبلیغ فروشگاه اینترنتی فروش ادویه جات و گیاهان دارویی

فروشگاه اینترنتی نارگل مهر عرضه کننده مستقیم ادویه جات و گیاهات دارویی از شما دعوت می کند از سایت خود دیدن نمایید

ادامه مطلب...
۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۹:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی ارادانی

چگونه می توانید چای دو رنگ درست کنید؟

امروز با یک ترفند جالب و جذاب دیگر در خدمت شما همراه ان عزیز هستیم. امروز می خواهیم برای شما دوستان عزیز و گرامی طرز تهیه یک چای متفاوت را آموزش دهیم که اینبار این چای دارای دو رنگ است و همچون دیگر نوشیدنی ها میتواند به صورت های مختلف نیز سرو شود. برای یاد گیری قدم به قدم درست کردن این چای دورنگ با ما همراه باشید.

بنابر آنچه در مقالات و تاریخ آمده است این نوع چای متفاوت در مراسم های خاص از جمله مراسم خواستگاری بسیار مرسوم بوده است اما بر اثر گذر زمان به دست فراموشی سپرده شده است اما امروز در چگونه می توانید یک بار دیگر این چای را برای شما زنده خواهیم کرد.

مواد و وسایل:

 

  1. چای دم کشیده ایرانی
  2. شکر یا قند
  3. قاشق چای خوری
  4. استکان کمرباریک یا لیوان
  5. آب جوش

مراحل:

1) چای را دم کنید:

قبل از هر چیز شما احتیاج دارید که یک چای اصیل ایرانی را دم کنید. به شما پیشنهاد می کنیم چار را کمی غلیظ و سنگین تر دم کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

2) آب جوش تهیه کنید:

مقداری آب جوش تهیه و آن را تا نصف استکان یا لیوان خود بریزید به صورتی که نصف ان آب جوش و نصف دیگر آن خالی باشد.

3)به آب جوش شکر یا قند اضافه کنید:

حال می بایست به آب جوش خود مقداری شکر یا قند اضافه کنید. البته مقدار قند یا شکر باید بیشتر باشد به حدی که محلول یا آب جوش به اشباع برسد. ما به شما 4 تا 5 قاشق چایخوری شکر را پیشنهاد می دهیم ولی اندازه آن بستگی به شما دارد.

4) خوب هم بزنید:

پس از اضافه کردن شکر آن راخوب هم بزنید تا به خوبی شکر یا قند در آن حل شود.

5) چای را وارد کنید:

حال کم کم در حالی که قاشوق خود در زیر قوری گرفتید چای را اضافه کنید. چای را به صورت مستقیم وارد نکنید و بهتر است در داخل قاشوق ریخته تا از لبه های قاشق این چای به آرامی داخل استکان یا لیوان بریزد. این کار را به ارامی آنجام دهید. حال چای دو رنگ شما آماده است.

نکته:

از آنجایی که در این چای از مقدار زیادی شکر و یا قند استفاده می میشود مصرف مداوم ان به هیچ عنوان توصیه نمیشود و برای عزیزان دیابتی هم کاملا ممنوع میباشد.

۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۹:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی ارادانی